Pocisková a Loj: Prvý bozk v Búrlivom víne!

03.01.2013 12:04

Seriál Búrlivé víno odštartoval s veľkou diváckou odzovou. Od prvej chvíle sa čakalo na prvý bozk hlavných hrdinov Niny a Martina (Nely Pociskovej a Juraja Loja) a v 3. epizóde sa všetci fanúšikovia konečne dočkajú. No romantický okamih dvojici vydrží iba chvíľu. Moment lásky totiž naruší Ninin otec Ivan, ktorý kvôli sporu s Martinovým otcom neznesie pohľad na ich vzájomnú blízkosť ... Sledujte 3. epizódu Búrlivého vína dnes o 18:00 na Markíze.

FOTO: TV Markíza

Diskusná téma: Pocisková a Loj: Prvý bozk v Búrlivom víne!

Dátum: 08.02.2014

Vložil: Bianuš Bia Ročkárová

Titulok: Burlive vino

AHojte ste velmy dobry Nina ti najviac mam ta rada napiste mi uz na facebook tak som NA facebooku ze Bianuš Bia Ročkárová

Dátum: 06.02.2014

Vložil: milka

Titulok: pozdrav

Velmy bi som sa chcela stretnut s ninou a Martinom ale Martin to posral Rita je škaredá Burlive vino ahoj

Dátum: 30.08.2013

Vložil: zuzana

Titulok: :)

milujem burlive vino vsetkych hercov ste proste super :DDD

Dátum: 02.08.2013

Vložil: Nela Pociskava

Titulok: burlive vino

Som strasne rada ze hram v burlivom vine a chcela by som vidiet kazdeho z vas kdo napisal tie komentare ale aj ked som vas nevidela... nevadi isto ste dobry NELA POCISKOVA

Dátum: 02.08.2013

Vložil: Paja

Titulok: sdgfbcbd

Burlive vino je moj oblubenyyyy film a rada by som sa chcela stretnut s Ninou a Martinom.A ubehlo mi len par dielov ale nevadi.

BURLIVE VINO

Dátum: 12.05.2013

Vložil: deniska

Titulok: burlive vino

su nadherni a le skoda ze to chodi o 20:20 milujem vaaas :D

Dátum: 07.04.2013

Vložil: sofinka

Titulok: fgdfgsh

milujem burlivé vino ale nechápem prečo to dali o 20:20

Dátum: 31.03.2013

Vložil: adrianka

Titulok: lllldsrvv

ste nádherný

Dátum: 29.03.2013

Vložil: lelča

Titulok: bbbbbvvvvv

milujem Burlive vino

Dátum: 27.03.2013

Vložil: Ikuš

Titulok: pozdrav

Milujem Búrlivé víno je to naj seriál zatiaľ mi neunikla jediná časť

1 | 2 >>

Pridať nový príspevok